Saturday, March 20, 2010

Mengenai Kami

Salindah yang telah diformulasikan oleh Prof. Dr. Azizan Hj. Ismail telah diperkenalkan kepada orang ramai pada tahun 1981. Ia adalah hasil penyelidikan ilmiah dan saintifik yang telah beliau lakukan selama beberapa tahun.

Hari ini, Salindah merupakan produk kesihatan untuk wanita hamil / dalam pantang berasaskan homopati, biokimia dan herba yang paling digemari oleh pengguna-pengguna di Malaysia.

Untuk memudahkan pengguna-pengguna mendapatkan produk ini dan juga produk-produk lain keluaran Prof. Dr. Azizan Hj. Ismail (seperti Examo, dsb), laman web ini telah dibangunkan. Senarai lengkap barangan boleh dilihat di sini.

Salindah.com dan juga Examo.biz merupakan laman web yang didaftarkan oleh Suhaila Marketing, sebuah syarikat yang berdaftar dengan SSM. Pihak kami sentiasa berusaha memperbaiki mutu laman web dan juga servis kepada pelanggan-pelanggan kami di seluruh dunia. Sekiranya anda ingin mengutarakan sebarang komen, sila hubungi kami melalui borang ini. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai diri Administrator Salindah.com Suhaila binti Zakaria, sila klik di sini.

Kami juga mengalu-alukan penyertaan anda sebagai agen syarikat ini. Anda boleh mendaftar dengan mengisi borang di sini.

No comments:

Post a Comment