Saturday, March 20, 2010

Testimoni

Untuk menghantar testimoni anda, sila isi borang ini.

Produk ini telah terkenal keselamatannya dan keberkesanannya. Antara pengguna yang berpuas hati:


Ade Natalisa, Kampung Baru


Anak pertama dah makan salindah... kakak ipar yg cadangkan.. saya tak menalami mabuk atau ape saje tanda yg selalu di alami oleh org mengandung... cume perut saje yg membesar..sewaktu hari saya melahirkan... saya lah antara org yg paling cepat.. saya mengambil B6 15minit sekali... sehingga habis.. setelah itu saya menunggu tanpa sebarang kesakitan.. Doktor merasa hairan kenapa saya tidak mengerang kesakitan apabila contraction.. tidak seperti ibu2 yg lain... semasa saya dimasukkan ke wad rahim saya telah terbuka sebanyak 2cm...setelah 2jam rahim saya dah terbuka 5cm..doktor terkejut betapa cepat nye proses itu... kerana ibu yg lain ada yg sudah hampir 24jm..masih juga 3cm... bertambah hairan bila doktor menanyakan bahwa kenapa saya tidak merasa sakit.. saya cume menjawab saya makan ini...sambil menunjukkan SALINDAH... 8cm saya sudah boleh melahirkan cuma mengambil masa 10-15 minit saja...

kini anak saya yg sulung berusia 8thn...bersekolah d sekolah cina..anak saya mengamalkan EXAMO semenjak berumur 2thn.. Alhamdulillah dia mendapat BEST STUDENT IN MATHEMATIC di sekolah tersebut...


En Riezal, Batu Caves


Assalamualaikum..
bersyukur ke hadrat Allah s.w.t isteri saya telah selamat bersalin anak pertama kami secara normal pada 7 Julai 2010. Baby boy berat 3.08kg.. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada produk Salindah kerana sejak usia kehamilan 3 bulan, saya telah belikan set Salindah dan beri kepada isteri saya untuk mencuba. Sepanjang kehamilan isteri saya kurang mengalami sakit2 yang teruk.. ketika ingin bersalin isteri saya cuma mengambil masa 15 minit sahaja sebelum dapat melahirkan baby kami. Sekarang setelah anak saya berusia 3 hari, saya nampak tanda-tanda dia telah mula mengangkat kepalanya kepalanya sendiri dan mula menendang. Ibu dan bapa mertua saya juga hairan melihatnya..


Puan Rosadia, Seremban

assalamualaikum,

Saya menggunakan set lengkap SALINDAH ketika mengandungkan anak kedua yaitu pada thn 2007, masa anak pertama tahun 2003 saya ada juga mencari SALINDAH tapi tak berjumpa masa tu mungkin belum rezaki lagi agaknya.

Perbezaan antara anak pertama dan kedua saya amat ketara, Anak pertama saya mudah mendapat demam, kurang keyakinan diri, dan mengenal huruf pun masa umurnya 5 tahun,mempunyai perwatakan yang agak lembut dan pemalu.

Bagi anak kedua pula ia tidak mudah mendapat demam, agak aktif ,berkeyakinan mempunyai tulang yang agak kuat, dlm usia mencecah 3 thn dia sudah boleh mengira sampai 10 dan mengenal beberapa huruf abc dan alif ba ta, mudah berkawan dan sentiasa mengingatkan kami sekeluarga membaca doa semasa makan..

Dan untuk anak ketiga saya juga pasti menggunakan SALINDAH hari ni baru nak pergi beli, sebab kandungan dah nak masuk 12 minggu..

tq  SALINDAH


Puan Susie, Johor Bahru

Salam, saya telah menggunakan set mengandung Salindah sejak saya mengandungkan anak pertama & kedua.Saya menggunakan seawal usia kandungan 3 bulan (12mggu).

Hasilnya semasa mengandung saya tidak mudah letih dan sentiasa cergas walaupun saya perlu memandu 1 jam setengah setiap hari untuk ke pejabat. (Pergi balik 3 jam.)

Alhamdulillah semasa melahirkan juga tidak menunggu masa yang agak lama lebih kurang 2 jam sahaja untuk kedua2 anak saya.

Anak2 saya mempunyai kulit yang cantik dan kanak2 yg sangat aktif.IQ nya juga amat memberangsangkan.

Semestinya saya akan menggunakan Salindah lagi sekiranya hamil anak yang seterusnya..


Puan Dirayah Dollah

Saya telah menggunakan set lengkap Salindah sejak dari awal kandungan (3 bln), dan saya telah selamat melahirkan anak pertama secara normal dengan berat bayi 4.3kg.

Saya dapati anak saya lebih kuat tulangnya dan cepat dari segi pertumbuhan fizikalnya. Dia mula mengangkat kepala sejak usianya 2 hari, mula meniarap seawal 2 bln, mula tumbuh gigi di usia 4 bln dan mula duduk pada usia 6 bln. Malah pakar kanak2 mengatakan ia adalah bonus kerana mendapat anak yg cepat perkembangan fizikalnya.

Saya pasti akan menggunakan produk ini lagi sekiranya saya diberi rezeki utk mengandung anak kedua kelak. InsyaAllah.


Puan Yanti Mat Isa

Assalamualaikum,

Saya hanya mula menggunakan Salindah ketika mengandungkan anak yang ketiga. Itupun setelah diperkenalkan oleh kawan-kawan. Setelah menggunakannya, saya dapati memang ada kesannya. Semasa mengandung saya kurang loya berbanding dulu. Badan pun lebih bertenaga. Proses kelahiran juga cepat. Alahamdulillah saya dikurniakan anak yang sihat, berkulit cantik dan comel. Anak saya juga tahan daripada penyakit, misalnya susah nak demam, selsema dan sebagainya .

Memanglah kita yang merancang dan Tuhan yang menentukan, tapi sebagai manusia biasa kita boleh berusaha ke arah kesihatan yang lebih baik. Salindah memang tak menghampakan saya dan saya akan terus menggunakannya jika saya mengandung lagi.. Insyaallah.


Puan Ros Aslina, Sri Serdang


Saya telah menggunakan Salindah semasa mengandung anak pertama saya dan mendapati kesan-kesan baik contohnya anak tidak kena demam kuning dan kulitnya pun cantik. Cara bersalin pula sangat mudah, hanya dengan dua kali "push" sahaja. Semasa mengandung saya terpaksa memandu seorang diri dari Serdang ke Setiawangsa setiap hari bekerja. Pemanduan dua jam (sejam pergi dan sejam balik) setiap hari bekerja tidak terasa letih langsung. Saya memang mengsyorkan produk ini kepada ibu-ibu yang mengandung.


Puan Salbiah


Saya adalah salah seorang pengguna Salindah ini dan anak saya yang ke tiga baru berusia 3 bulan lebih. Dari pengalaman saya ini, produk ini amat sesuailah dengan saya. Walaupun setelah mengandung 7 bulan, saya baru menggunakan produk ini (baru dapat tahu), saya dapat rasakan perbezaannya semasa mengandungkan anak pertama dan kedua (kini 2 ½ tahun dan 1 ½ tahun). Antara perbezaannya ialah :

1 - Kurang merasa letih dan lesu, sentiasa ceria. (semasa mengandung dan selepas bersalin)
2 - Tidak kena "cramp"
3 - Anak tidak kena sakit kuning
4 - Anak tidak meragam, lebih cergas.
5 - Senang bersalin. (Berat anak saya ialah 3.85 kg dan bersalin normal - alhamdullilah)

Tentang anak putih melepak tu bergantung pada gennya lah, kebetulan saja anak saya keluar putih dan gebu (tembam).


Puan Wan Samihah Wan Ahmad


Makcik husband saya menggunakan product ni dari awal pregnant hinggalah lepas bersalin. Dari apa yang dia beritahu ianya memang OK, sehingga rasa sakit bersalin tu kurang lah berbanding dengan 3 orang anak yang kesebelumnya. Bayangkan, pintu rahim dah terbuka 5 cm pun dia cakap dia OK je...tak rasa apa-apa pun.


Puan Khasiba Taib

Saya ada menggunakan product ni sewaktu mengandungkan anak ke tiga. Alhamdulillah...pada saya kesannya seperti :
1 - ia mengurangkan keletihan badan semasa mengandung.
2 - waktu nak bersalin mengambil masa yang cepat.
3 - kulit anak sederhana cerah dan kurang ditumbuhi ruam.


Encik Norsham Yunos


Isteri saya ada menggunakan salindah nie sejak umur kandungan 3 bulan lagi (anak pertama). Nampaknya alhamdullilah isteri saya bersalin pun mudah. Tentang anak putih melepak tu bergantung pada gennya lah, jika emak bapak nya putih maka anaknya pun putihlah, kalau kelabu maka kelabulah......


Reazal


Setakat ini produk ini tidak memberikan sebarang masalah malah membantu ibu-ibu untuk bersalin terutamanya sewaktu tiba masa untuk bersalin dan seawal masa selepas bersalin. Pasti anda akan rasa perbezaannya bila mencuba produk ini. Sebab isteri saya sendiri yang menyatakan perbezaan yang dialaminya.


Puan Noormala Che Noor, Keramat Wangsa, KL


Saya adalah bekas pengguna SALINDAH dan ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan tahniah di atas kejayaan produk ini. Saya telah selamat melahirkan seorang anak perempuan (3.8kg) yang sihat walafiat dan kini berusia 4 bulan. Dari pemerhatian saya, anak saya ini kuat daya tahanan diri dan punya tulang yang kuat. Kali pertama anak saya meniarap sewaktu berusia 1 bulan. Dan kini telah menunjuk tanda-tanda pertumbuhan gigi. Saya menggalakkan bakal-bakal ibu untuk mengguna produk ini. Saya juga insyallah akan mengguna SALINDAH untuk zuriat saya yang seterusnya.


Encik Hamizat Harun


Assalamualaikum wbt.

Isteri saya ada menggunakan salindah nie sejak umur kandungan 3 bulan lagi (anak ketiga). Nampaknya alhamdullilah isteri saya bersalin pun mudah. Seperti yang kita tahu segalanya dari Allah, namun jika tidak berusaha mana akan dapat hasilnya. Jadi jika sekiranya isteri saya mengandung lagi, insyaallah pasti saya akan memberi isteri saya "Salindah" ini.

Saranan saya kepada bakal ibubapa atau yang belum pernah mencubanya, agar mencuba akan produk berjenama "SALINDAH". Di sini saya juga ingin memberikan pendapat saya, kenyataan sakit bersalin itu sememangnya sakit. Sebab itulah Allah s.w.t berfirman "Syahid" bagi kaum ibu yang bersalin untuk melahirkan anak itu jika mereka-mereka ini meninggal dunia. Jadi sebagai kaum bapa, kita pun tidak boleh pun mengurangkan kesakitan yang di alami oleh kaum ibu. Tetapi, Insyaallah dengan produk salindah ini sekurang-kurangnya kita berusaha mengurangkan sedikit bebanan kesakitan kaum ibu itu. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment